Wednesday 26 January 2011

20100126

Man, it's almost the end of January already! That's crazy. Well, I've been working on the ipod/ipad games I believe I've previously mentioned. In doing so, I've also neglected painting for my own amusement. This became painfully obvious as I set about making this particular image. I don't think I've ever feelt so inadequate while painting as when I made this one. I think the result isn't too bad, but good Lord was it ever an exercise in frustration!
Crits and comments are welcome as always.








All the love in the world,
-Johan

3 comments:

  1. haha grym! Tycker han är lite "platt" runt hakan bara, annars, grym!
    Va äre för ipod/pad spel du håller på med? Har inte sett nåt om det.

    ReplyDelete
  2. Tackar tackar!
    Jag tror jag ser vad du menar med hakan. Fasen vet om han inte såg ut så'n. Hade ju ett lite speciellt utseende.

    Ett spel som borde komma ut närsomhelst heter (om jag minns rätt) Ming Zhu på iPad/Phone. Det andra tror jag inte är namngivet ännu.

    Sedan kommer ett spel som jag var med och jobbade på omslaget till ut i Mars.
    Det rimmar på Tjörvel vässas Lösgom 3

    ReplyDelete
  3. Faan va kul!
    Du får lägga upp grejjer från dem här sen om du får, tummis!

    Förresten, nya Nikita är bästa zombien so far, jävligt äkkli :)

    ReplyDelete